Aerial vadba se izvaja v zraku. Vaše telo je vpeto v vrečo (Hammock). Gre za nekakšno plesno-akrobatsko vrsto joge, kjer se preizkusimo in raziskujemo naše telo drugače, kot smo tega vajeni pri običajnih urah joge. Večinoma visimo z glavo navzdol proti tlom, se ovijamo v hamake ali pa izvajamo preproste asane na povsem drugačen, nov način.

Sama vadba poteka raznoliko in se prilagaja glede na znanje posameznika. Za začetnike se postopoma stopnjuje prehod s tal v pol leteči in na koncu še v leteči položaj. Pri naprednejših vadečih pa se že izvajajo figure ki se lahko povežejo v nekakšno krajšo koreografijo.

V OKVIRU AERIAL VADB IZVAJAMO DVA PROGRAMA.

AERIAL JOGA - za začetnike

Vadba je primerna za popolne začetnike.

Je kombinacija joge, vaj za moč in lažjih plesnih elementov, ki jih izvajamo v suspenziji na hamakah. Sam pripomoček nam lahko nudi oporo pri izvajanju določenih vaj, kakor tudi nam lahko vajo še dodatno oteži in hkrati poglobi. Med samo vadbo spreminjamo nastavitev višine. Pri vadbi del teže nosi hamaka in tako pomaga razbremeniti sklepe. S pomočjo hamake lahko izvajamo tudi inverzije – obrat z glavo navzdol in tako razbremenimo hrbtenico. Glede na vsestransko uporabo hamake se lahko tega programa udeleži tudi popolni začetnik.

AERIAL JOGA & DANCE - za izkušene

Program je namenjem tistim, ki imajo že nekaj izkušenj s tovrstno vadbo in ni primeren za popolne začetnike

Je mešanica Joge, plesa in cirkuških akrobacij.

Like bi lahko razvrstili po skupinah glede na položaj izvajanja. Ogrevalne vaje pričenjamo sede, leže in kleče na tleh, roki pa imamo v različnih prijemih vpletene v zaprto blago. Počasi gradimo svojo pot navzgor, ko se postavimo pred ali za zanko in izvajamo položaje, pri katerih v blago polagamo eno ali obe nogi ter vaje, kjer nam hamaka daje podporo pod lopaticama. Sledijo liki, kjer prvič zapustimo tla in podaljšamo hrbtenico. Prav ta pozicija pa je izhodišče za inverzije – obrat z glavo navzdol po katerih je Aerial vadba najbolj znana. To so položaji, pri katerih medenico in stegna ovijemo v blago, zgornji del telesa pa spustimo v zaklon pri katerem se hrbtenica popolnoma sprosti in podaljša. Sledijo mnoge vaje, ki se izvajajo v zraku. Za lažje prehajaje iz enega položaja v drugega uporabljamo premete, s pomočjo katerih povežemo naučene položaje v krajšo plesno koreografijo. Vadbo zaključimo s sproščanjem, ki daje nepozaben občutek lebdenja.

Za koga je primerna aerial vadba?

Vse vadbe v zraku so namenjene zdravi populaciji.

Primerna je predvsem za vadeče, ki so že obiskovali jogo, oz. so telesno bolje pripravljeni. Seveda je pomembno tudi, da se otresemo vseh strahov, saj je telo tako dostopnejše za spoznavanje novih gibov, katerih ni vajeno oz. jih ne izvajamo pogosto.

Prednosti in učinki aerial vadbe?

Vadba aerial joge blagodejno vpliva na celostno počutje in zdravje, izboljšata se pretok in raven energije v telesu. Posledice stresa in utrujenosti se močno zmanjšajo, bolje spimo in si tudi hitreje odpočijemo. Izboljšajo se miselne sposobnosti, postajamo vse bolj pozitivno naravnani in umirjeni. Poleg vsega tega pa prav tako vpliva predvsem na gibljivost, pri čemer se v nekaterih položajih boki še dodatno odprejo, saj se sprostijo kite in lepo raztegnejo mišice. Ker smo veliko časa v položaju z glavo navzdol, se pospeši prekrvitev telesa, s čimer še dodatno očistimo telo strupov, ki zastajajo v telesu. Mišice se okrepijo, sklepi in hrbtenica postanejo močnejši in gibljivejši, izboljšata se koordinacija in ravnotežje, telo postane bolj skladno in gibljivo. Izboljša se prekrvitev, dihanje postaja pravilnejše in poglobljeno, okrepi se tudi imunski sistem in pospeši obnavljanje celic.
Pričakujemo te, da skupaj poletimo.

OPOZORILO!
Aerial vadba ima veliko pozitivnih učinkov, vendar pa morajo pri vadbi inverzij (pozicij, obrnjenih na glavo) biti pozorne osebe z določenimi zdravstvenimi težavami.

Inverzije se odsvetujejo osebam, ki imajo močne glavobole, srčno popuščanje, visok ali nizek krvni pritisk, zgodovino srčne kapi, epilepsijo, težave z očmi ali težave s srednjim ušesom. Takšne osebe se morajo pred vadbo posvetovati z inštruktorjem in po potrebi povprašati tudi osebnega zdravnika o primernosti vadbe.

Urnik vadbe

AERIAL JOGA

PON in SRE

20:30-21:45

AERIAL DANCE

TOR in ČET

17:45–19:00

Navodila za aerial vadbo

  • Na prvo uro Aerial vadbe, je potrebno priti 15 min prej, da izpolnite vpisni list in zdravstveni vprašalnik.
  • Priporočamo, da ne jeste vsaj 3 ure pred vadbo in zmanjšate vnos kofeina v telo. Po vadbi je izjemno pomembna hidracija, zato ne pozabite na pijačo (voda)!
  • Zaradi preprečitve telesnih poškodb ter poškodb na blagu pred uporabo pripomočka odstranimo nakit ter lasne sponke. Med vadbo zaradi higjenskih razmer, nosimo majice s kratkim ali dolgim rokavom. Majice z naramnicami ne pridejo v upoštev, saj pri nekaterih položajih postavimo hamako tik pod pazduho. Med uporabo ne uporabljamo oblačil z zadrgami, kovinskimi deli ali drugimi dodatki, ki bi utegnili poškodovati blago.