Si tudi ti mamica s kroničnim pomanjkanjem časa, ki nujno potrebuje vadbo, katera te bo popeljala nazaj v formo?

Iščeš vadbo, ki jo lahko izvajaš med tem, ko je tvoj otrok v varstvu izkušene varuške?

Tudi sama sem mama in vse to še kako dobro razumem, zato sem za  vas pripravila program gibanja, da ti pomagam nazaj v formo….

SEDAJ NI VEČ IZGOVOROV.

Medtem, ko mama pridno telovadi in se poti, bo tvojega malčka v sosednjem prostoru brezplačno čuvala varuške in ga zabavala.

SEPTEMBRA PRIČNEMO, prijave pa zbiramo že sedaj, saj v skupino sprejmemo le omejeno število vadečih,  ki si želijo resnično spremembe.

Vadba se bo izvajala tako v dopoldanskem, kakor tudi v popoldanskem času. Vadba poteka tako, da zakupiš paket obiskov, katere lahko izkoristiš v 30 dneh. Na vadbo se predhodno prijaviš, lahko pa izbiraš različne termine in zvrsti.

Kako je lahko še boljše kot tako?

Z REDNO VADBO BOMO SKUPAJ DOSEGLE:

  1. zmanjšanje obsega kritičnih predelov
  2. več energije in boljše počutje
  3. več kondicije in splošne moči
  4. izboljšano držo, brez bolečin v vratu, ramenih in križu
  5. večjo gibljivost
  6. manj stresa in boljšo samopodobo

 

Opis vadb

FIT MAMA - FLEKSIBILITI: manj zahtevna vadba

Vaje za moč, krepitev,  stabilizacijo in raztezanje trupa so ključnega pomena za ohranjanje tako psihičnega , kot fizičnega ravnovesja. Na vadbi bomo okrepili naše telo in našo držo, odpravili nakopičeno napetost, katera nas lahko pripelje do poškodb.

Sestavni del fleksibiliti vadbe so vaje za krepitev in stabilizacijo našega mišičnega in vezivnega tkiva. Poseben poudarek posvetimo delom telesa kateri so v naši sodobni družbi najbolj podvrženi stresu; vrat, ramena, ledveni del, prsni koš, zapestja in zadnji del stegen.

FIT MAMA - TNZ: srednje zahtevna oblika vadbe

Vadba TNZ je namenjena preoblikovanju najbolj kritičnih delov našega telesa: trebuha, nog in zadnjice. Vadba je sestavljena iz dveh delov. Prvi del vadbe je aerobni del, kjer se najprej ogrejemo, nato pa dvigujemo srčni utrip.

Drugi del vadbe predstavljajo vaje za moč in krepitev mišic. Prav v tem delu vadbe se močno posvetimo prej omenjenim delom telesa, trebuhu, nogam in zadnjici. Večkrat pa poskrbimo še za roke in hrbet ter tako obremenimo celo telo.

FIT MAMA - HIIT: bolj zahtevna vadba

Vadba je primerna za vse ki potrebujete večji izziv. Visoko intenzivni  intervalni način vadbe je zasnovan po principih hiit in tabata vadbe. Sestavljajo ga  intervali energičnih vaj  z lastno težo,  ki jim sledi krajši počitek.  Vadba izboljša našo kondicijo, hkrati pa krepi celo naše telo, ga preoblikuje, pospeši presnovo.

HIIT treningi so namenjeni pridobivanju moči, kondicije (vzdržljivosti) ter razvijanju koordinacije, ravnotežja, eksplozivnost…

Med najboljše učinke HIIT treningov pripisujemo izgubo odvečne telesne maščobe, posledično preoblikujemo naše telo .

 

 

Urnik vadbe

FLEKSIBILITI

PETEK

17:00-18:00 +VARSTVO

TNZ

PONEDELJEK

8:30-9:30

SREDA

17:00-18:00 +VARSTVO

HIIT

ČETRTEK

8:30-9:30

PONEDELJEK

17:00-18:00 +VARSTVO